13 de diciembre de 2014

Con M de Maestra: CON V DE VALENCIANO

Jo vull una escola en valencià. Vull poder triar, però de veritat. Vull que cada família puga decidir la línia que prefereix i que una votació precipitada i sense cap informació no ens deixe sense opcions als que vam triar ja fa temps que voliem l'escolarització dels nostres fills en valencià. No és just que utilitzen l'escola com una joguina, que de sobte i sense més informació, ens posen en la corda de prendre una decisió que separa i divideix en compte d'unir i fer escola. DEIXEU DE JUGAR AMB LA FORMACIÓ DELS NOSTRES FILLS. Pel dret a una escola en valencià per a aquells que així la volem. Respecte als nostres arrels, la nostra llengua i la nostra cultura.
I, evidentment, haurem de votar si volem que es mantinga el que tenim. Com sempre, estem lligats de mans i peus 😔

CON M DE MAMÁ y V de VALENCIANO

2 comentarios:

  1. Después de un poco de ayuda por parte de mi maridín porque no entiendo muy bien el valenciano (aún) puedo decirte que estoy de acuerdo contigo. Yo también quiero poder escoger de verdad y con conciencia y por ahora a los dos también les he escolarizado en valenciano... que no pierdan el idioma de su comunidad, uno de sus sellos de identidad.
    Y poco a poco lo aprenderé yo ;) que para eso me han adoptado

    ResponderEliminar
  2. Lo que creo que entendí, estoy de acuerdo contigo.

    ResponderEliminar

Estaré encantada de que opines, te expreses, me cuentes cosas y, en definitiva, de que nos comuniquemos ;) ¿Te animas a hacerlo?